حافظیه ی خرم آباد
حافظیه ی خرم آباد
اشعاری از بزرگان و بنده
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, توسط داوود امیری |

 

عزیزی دارم و دارم دعاها تا وصالش        

         

         سراپا آرزو دارم که باشد خوب حالش

 

زدم فالی به حافظ تا ببینم عاقبت را  

 

                        صد افسوسا ندیدم من وصالی را به فالش

 

نشد آن دلربا یار من و در انتظارش                

 

             اگر این جانم از جسمم رود عمرم حلالش

 

به عشقی پاک من را حکم فرمودند از اول        

 

         همان عشقی که کم باشد در این دنیا مثالش

 

به دستت یک نگاهی کن ببین مقصود خلقت      

 

                نباشد هرگز این دنیای بد با قیل و قالش

 

سه تا با چار تا رادور کن از خود تو مومن      

 

                        بیا با چشمِ بازی یار شو با او و آلش

 

اگرمرغ هوی یک لحظه آمد روی بامت  

             

              بزن صدها هِیش بشکن به سنگی پّر و بالش

 

بگیر این پند من هر وقت بودی پیش یارت      

       

                    نگو از خود بگو از یار و از حسن و کمالش

 

هر آن دشتی که در آن عشق باشد حکم فرما      

 

                        نباشد فرق بین شیر و خرگوش و غزالش

 

اگر دراول سالی کسی بشکاند یک دل      

 

                       اگر تا کعبه هم رفتش نباشد خوب سالش

 

اگر یک بی هنر صد گنج قارون داشت هرگز      

     

                        نیفزاید به قدرش ذره ای آن گنج و مالش 

 

خریدار کلامت نیست ، ای عاشق مگر یار      

 

                 تو هم هر لحظه یادش کن ازالآن تا وصالش



نظرات شما عزیزان:

سید اصغر قاسمی
ساعت12:26---22 شهريور 1393
احسنت
پاسخ:مرسی جناب سید....لطف نمودی قدحت پر می باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.